فرم ارزيابي طراحی سؤالات
|
فرم ارزيابي سؤالات نوبت اول- سال 90/1389 درس: پايه : آموزگار : مدرسه : | |||||
|
رديف |
ملاك و معيار |
خ خ |
خ |
ق ق |
ن ت |
|
1 |
آيا از انواع سؤالات استفاده شده است ؟ |
|
|
|
|
|
2 |
آيا تعداد سؤالات متناسب بوده است ؟ |
|
|
|
|
|
3 |
آيا سوالات هم نوع پشت سرهم قرارگرفته شده است ؟ |
|
|
|
|
|
4 |
آيا سوال از آسان به مشکل تنظیم شده است ؟ |
|
|
|
|
|
5 |
آيادر طرح سوالات سطوح یادگیری رعایت شده است ؟ |
|
|
|
|
|
6 |
آيا درطرح سوال مشخصات ظاهری (نام ونام خانوادگی – نام درس – مدت امتحان و ... ) رعایت شده است ؟ |
|
|
|
|
|
7 |
آيا درطرح سوالات نكات دستوري رعایت شده است ؟ |
|
|
|
|
|
8 |
آيا در طرح سوالات از جملات كوتاه و روان استفاده شده است ؟ |
|
|
|
|
|
9 |
آيا سوالات خوانا ، روشن ، واضح و بدون غلط املايي ( تايپ ) نوشته شده است ؟ |
|
|
|
|
|
10 |
آيا فضای مناسب برای پاسخ به سوالات در نظر گرفته شده است ؟. |
|
|
|
|
|
11 |
آيا بارم هر سوال با قسمتهای مختلف پاسخ آن متناسب بوده است ؟ |
|
|
|
|
|
12 |
آيا هر سؤال به طور مستقل فقط يك هدف آموزشي را مورد سنجش قرار داده است ؟ |
|
|
|
|
|
13 |
آيا سوالات براساس اهداف درس تنظیم شده است ؟ |
|
|
|
|
|
14 |
آيا در تدوین سوالات بودجه بندی رعایت شده است ؟ |
|
|
|
|
|
15 |
آيا متن يك سوال راهنمای پاسخ آن سوال یا سوالات دیگر نيست ؟ |
|
|
|
|
|
توضيحات : | |||||
Fifth grade teacher